منتديات فالكون عالم الابداع

منتديات فالكون عالم الابداع

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

hitstatus

2 مشترك

نكت2

منتدى ابواب الجنة
    نائب مدير
    نائب مدير

نكت2 Empty نكت2

مُساهمة من طرف منتدى ابواب الجنة الإثنين أغسطس 30, 2010 8:08 am

مرة اتنين أغبية كانوا ماشيين في الصحراء طلع عليهم اسد راح واحد رمى عليه طوبه وقعد يجرى وبص وراه لقى زميله واقف ما بيجريش قاله ما بتجريش ليه ؟ قاله واجرى ليه هو انا اللى ضربته
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــ
    مره واحده حامل ابنها الصغير بيسألها:ايه اللي في بطنك ده يا ماما قالتله :ده أخوك يا حبيبي...تاني يوم و هوه في المدرسه المدرس سأله:انت عندك اخوات؟ قاله:كان عندي واحد بس ماما أكلته.
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــ
    مرة واحد غبي ابنه قاله انا عاوز موبايل ابوه قاله موافق بس بشرط تركب اخواتك معاك
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ
    واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــ
    مرة واحد ركب دش فوق السطح فعلشان ماحدش يقرب منه من السكان بنى حواليه كوخ وقفله وقال للسكان انا حاطط أسد في الكوخ ده فمحدش يقرب منه أحسنله ، السكان فضلوا خايفين يطلعوا السطح لحد مايوم الشجيع بتاعهم طلع وراح فاتح الكوخ راح نازل جري ووشه أصفر السكان قالولوه ايه شوفته ، قالهم لأ أنا شوفت الطبق اللي بياكل فيه بس
    عاشق أللؤلؤة
    عضو جديد
    عضو جديد

نكت2 Empty رد: نكت2

مُساهمة من طرف عاشق أللؤلؤة الثلاثاء أغسطس 31, 2010 8:38 am

شكراااااااااااااااااا لك على النكت الظريقة
    هههههههههههههههههههه
    نكت جميلة ننتظر المزيد

الوقت/التاريخ الآن هو السبت مايو 18, 2024 11:01 pm